Vše o nákupu
Pro snazší orientaci zde na jednom místě najdete ty nejdůležitější informace o nákupu, nabídce služeb, možnostech spolupráce nebo řešení nejčastějších situací. V případě, že byste nenašli odpověď na Váš dotaz nás kontaktujte.
- Doprava a platba
- Reklamace a vrácení zboží
- Hodnocení obchodu
- Ověřeno zákazníky
- Obchodní podmínky
- Kontakty
Nejčastější dotazy zákazníků
💬 Jak mohu reklamovat nebo vrátit zboží?
Věříme, že tato situace nenastane, ale pokud by bylo potřeba, najdete všechny potřebné informace na stránce reklamace a vrácení zboží, reklamaci zahájíte vyplněním formuláře, který na této stránce najdete.
💬 Co pro mě znamená, že je zboží s dostupností, která obsahuje slova "Na objednání"?
Zboží, které je "Na objednání" není standardním výrobkem. Bude vyrobeno na přání zákazníka a proto jej nelze dodavateli v zákonné lhůtě vrátit. V tomto případě můžeme požadovat nevratnou zálohu až do výše 100 % z ceny výrobku.
Potřebujete poradit?
V případě jakýchkoliv dotazů ohledně výběru zboží, informací o objednávce nebo jiných přání nás neváhejte kontaktovat. Ozvěte se nám pomocí naší online podpory, napsáním emailu na info@primakoupelny.cz, zavoláním na telefonní číslo: +420 603 160 776 (8:00 – 17:00), nebo vyplněním formuláře níže.
Kontaktní formulář
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.